25 februarie 2010

Regrete...

Mda...stiam ca asa se va intampla.Stiam ca voi ajunge sa fac asta....pentru ca am stiut ca ceea ce voi face nu va fi bine...si pentru ca nu am gandit indeajuns de mult ceea ce am facut.
In unele situatii este mai bine asa....in alte situatii este extrem de greu....
Probabil...adica sigur,mi a fost frica ca voi suferi iar,cu timpul ma puteam atasa si mai mult de El si am hotarat ca asa va fi bine.Doar ca nu este atat de simplu pe cat am crezut....este poate mai greu de cat m as fi asteptat.
Am spus ceva de genul:[o sa fie bine,o sa fie bine asa,pentru ca cu cat se termina mai repede cu atat suferim mai putin...]dar de unde?:))...
Totusi...acum trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca chiar am pierdut tot ce eram...tot ce eram noi2.


Baby
I know you're hurting right now
Don't worry
I'll be your superman

..................................................
Si totusi....am zburat:x



I can love you like no one can
I can be your superman
just take my hand let's fly away
I promise I'll be there everyday
just close your eyes let's start to fly
I'm gonna love you until I die
Until the day of my death to my very last breath
I'm gonna love you when no ones left.
....................................................
Si cred ca atat.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu