6 februarie 2010

I am cursed,so never mind.

Vreti sa aflati visul meu secret?
Posibil sa fie ceva ce doar eu as putea creea in mintea mea....totul se rezuma la magie,la felul in care credem noi cu adevarat in ceva.Este un vis in care nu ai cum sa crezi,speri degeaba...fara rost...si totusi ai vrea sa se intample....te gandesti cat de bine ar fi totul daca ai putea...sa iti indeplinesti visul,sa faci cum ai fi vrut tu sa fie totul....a doua oara sa iti iasa perfect.Fara sa-mi dau seama,acest vis...poate deveni o obsesie....poate deveni ceva ce pana nu as putea indeplini sa nu mai ies dintr-o anumita stare...si problema este ca visul meu nu are cum sa se indeplineasca,probabil ca este ceva...ce ma face sa mi dau seama cat sunt de departe de realitate si cat pot sa ma pacalesc singura ca...exista si ceva magic.Visul meu....irealizabil...Sa dau timpul inapoi,cel putin intr-o zi de JOI.[azi ai voie sa crezi ca visul tau se va implini,pentru ca este 7]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu