8 februarie 2010

Stiluri...

Avem si noi oamenii...defapt unii oameni un stil tampit,gen ''daca eu sufar pentru ca ma parasit o persoana si nu ma mai vrea...sau sufar pentru ca mi a facut ceva o persoana....vai....trebuie sa sufere si aceea persoana neaparat....poi doar eu sa sufar:''....si da...de aici se ajunge la amenintari sau tot felul de porcarii....: pentru ca si deoarece de ce sa sufar doar eu?:-/ dar defapt eu nu stiu ca nu doar eu sufar...ci ca doar eu sufar din cauza acelei peroane....care poate chiar nu a avut intentia sa ma faca sa sufar.Cateodata oamenii nu mai judeca cum trebuie: au in capatana aia numai ''Razbunare....si iar razbunare'' : dar poate daca ar lasa lucrurile asa...ar lasa ttimpul sa le vindece ranile si poate tot timpul ii va pedepsi pe cei care ii fac sa sufere.....
Oricum tot degeaba ii faci rau acelei persoane...deoarece nu se va mai intoarce la tine si nici tu nu te vei simti mai bine daca sufera el/ea.
P.S:Noi putem face o lume mai bune.[:x]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu