8 februarie 2010

Fake-uri

Gen:

...ce va pot spune despre acest tip de persoane care nu sunt in stare sa aibe propriile idei,care pur si simplu copiaza fara rusine....crezandu se asa,mai mari,mai sus de cat erau,crezand ca daca copiaza vor ajunge idm-ul acelei persoane pe care o copiaza.Acest tip de oameni....au inceput sa ma sperie si in acelasi timp sa ma dezguste:...ce e atat de complicat sa gandesti si tu,sa fi unic,nu sa stai si sa dai copy-paste ca dobitocu la fiecare cuvant....normal ca e mai simplu asa....nu iti lasi neuronu ala sa isi faca treaba.Problema la aceste persoane este ca in momentul in care vad ceva spun:''Vai,asta trebuia sa am eu,eu am vrut primu,lasa ca il iau si eu ca oricum nimeni nu isi va da seama ce xerox sunt,pentru ca vroiam primu...''Bun,daca asa se pune problema...in 2012 sigur vom ''zbura'' ca de....cine c***t sa ne mai suporte.
....incepeti sa ganditi singuri,incepeti sa nu mai copiata ca odata si odata o sa o patiti....[:)].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu