6 martie 2010

''O sa fie bine''

Aceeasi replica invechita....
Spunem mereu ceva ce ne ridica...ce ne face dupa parerea noastra sa trecem peste,''o sa fie bine'' consider ca e replica mea,cand se intampla ceva...spun asta,chiar daca stiu ca nu va fi chiar bine,nu mereu poate fi bine.
Cad....ma ridic...tot ce imi spun e rabdare si mereu apare aceeasi placa ''O sa fie bine'',o placa care s a uzat,este prea folosita,deja,parca cand spui asta...sti ca nimic nu va mai fi bine...si o spui in continuare cerzand ca...totusi....
Si in momentele in care vreau sa ajut,spun asta,cand se afla cineva intr o situatie neplacuta ii spun simplu ''O sa fie bine''...da de parca ar fi bine daca spun eu asta.Doar ca asa...ti se pare ca treci mai repede peste...ti se pare ca daca spui asta chiar asa va fi.
Simplu...crede in ceea ce spui si...''O sa fie bine''.

Un comentariu:

  1. e PLACA mea=))
    eu spun O SA FIE BINE. am luat-o de la EL.=))
    ma rog..e placa NOASTRA.pentru ca suntem NOI DOUA.pentru ca NOI CHIAR NE IUBIM:x:x:x

    Gen acest"EL" nu va mai primi nici un nume,in comentariile si articolele mele.Va fi un simplu"EL" care o data m-a facut cea mai fericita.:) Si atat.M-am plictisit sa scriu atat de mult despre EL ocupandu-mi spatiul important de pe blogul meu cu el.:) n mai e asa de intersant,nu ste o persoana asa importanta incat sa merite toate astea.Acum exista altcineva care sa il faca vedeta:)si atat despre el.
    Nu uita Lore,O SA FIE BINE.
    Gen te sun eu=))):x
    te iuuubesc bhay degetselul meu pufos>:D<:x

    RăspundețiȘtergere