26 iulie 2010

Doar un minut reda mi viata!

Imaginatia mea imi joaca feste,nu stiu ce mai este real...sau inevntat de mine,de imaginatia dubioasa care si a facut aparitia.Cu cat te simt mai aproape de mine,cu atat parca te pierd mai repede....mi ar mai trebuie inca un minut,un minut din cele mai lungi posibile,un minut in care sa mai pot sa iti povestesc si cel mai mic si prostesc lucru care mi s a intamplat,sau...NU.
...acum,simt numai frica...mi e atat de frica,pentru ca "SuperMan" cel disparut...nu mai apare,probabil este doar ascuns...o perioada.
Ochii tai...parca nu mai vorbesc,iar cate o lacrima...pare ca sterge totul,ochii imi ard de plans....si simt cum ma topesc,incetul cu incetul,pana voi ajunge doar o amintire...o veche geniala amintire.
Lumea mea...da,lumea mea este acum in palma ta...posibil ca tu,sa fi strans palma....asa se poate explica totul.
...stiu pur si simplu ca locul meu este acolo,langa tine,simt asta,simt ca orice s ar intampla acum nu pot sa ma dzlipesc de tine...pentru ca esti Tu...forever!
Sunt o mie de ganduri ce ma duc la tine,ma fac sa am in cap un singur important lucru...care nu stiu daca il voi putea uita vreodata.
Incerc sa ascund,incerc sa maschez tot ce simt...si ce se intampla in jurul meu....in ochii mei raman amintirile,iar tu te pierzi...





~Si...tocmai a inceput "down". Fara motiv...fix acum,acum cand chiar am nevoie de melodia asta...~
Only you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu