16 iulie 2010

Ceva Pur.



1967-2010.
Mircea Magdalena Anca-Madalina Manole.
De mica...Ea era pentru mine cea mai frumoasa si talentata persoana pe care o vazusem vreodata,a trecut timpul atat de repede in cat nu am avut ocazia niciodata sa mai merg la vre un concert de al ei sau sa o mai pot vedea cum era ea,mereu,cu zambetul ei minunat pe buze...doar acum,cand dormea,am avut sansa sa o privesc,sa o vad extrem de aproape de mine,parea de portelan,frumoasa ca de obicei...pura. Parca ar fi dat sa ne mai arunce un zambet,sa o pastram asa...mereu. Sunt uimita,pentru ca Ea chiar a fost o STEA,a fost CINEVA...si totusi nu mai avea concerte,nu mai aparea la tv...apareau pe sticla numai ''vedete'' venite peste noapte fara nici un strop de talent.
"Fata cu parul de foc"....a fost modelul meu,imi doream nespus sa fiu ca ea. A fost singura VEDETA care ma impresionat mereu...intr un mod extrem de frumos.
"Plec,mi e dor de soare!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu