22 aprilie 2010

Zambet cald.

Dupa trecerea anotimpului meu preferat....ce ma facea sa tremur si sa respir greu,ma facea sa fiu eu,cea care niciodata nu am incetat sa fiu,trebuie sa ma imprietenesc cu soarele,sa incerc sa fac asta...deoarece nu sunt prea prietenoasa cu ceeea ce nu imi place.
Totul face parte din fiinta lui.Razele orbitoare ale soarelui ii fac ochii intunecati sa straluceasca.Chipul lui emana caldura.Buzele subtiri si rozalii mimeaza un zambet cristalin.Parfumul sau dulce,cel care ma face sa tresar te duce cu gandul la marea agitata ce magaie nisipul fierbinte,intr o incercare disperata de a primi putin din racoarea sa.Lipsit de orice urma de falsitate,cu ochii tulburi.As putea sta sa il privesc minute bune.Fiecare gest, fiecare miscare, fiecare incordere a muschilor fetei....doza mea inepuizabila de fericire.O fericire noua pe care nu trebuia sa o cercetez,nu trebuia sa stau sa ma gandesc daca este real sau nu...pentru ca este mai real de cat se poate vedea.Este o fericire noua,pura ca el si foarte diferita.:x Eu eram dura,plina de durere si lacrimi....iar el a schimbat totul.
Iluzia lui imi face bine si e iar Joi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu