6 aprilie 2010

7.04.2010

Simt ca fiecare vena e pe punctul de a exploda de durere....sunt uimita petru ca nu am mai simtit de ceva vreme asta....si nici nu vreau sa mai simt..doar ca mi se intampla din nou.
Pur si simplu...s a intamplat totul prea brusc,totul s a schimbat foarte repede....si nu inteleg de ce.....probabil pentru ca acum nu prea mai contez.
Gen...din toate partile apare cate o chestie care ma bruiaza,ma face sa imi pierd iar increderea pe care incepusem sa o am....
Nu stiu daca randurile astea ma vor ajuta cu ceva....posibil doar sa ma faca sa adorm si maine cand ma voi trezi...pentru cateva momente ma voi simti bine...pana sa imi amintesc de ''durere''.
Oricum....si aceasta ''durere''...cred ca este doar o inventie a mea,nu cred ca mi o prooaca oamenii din jur ci doar eu sunt de vina gandindu ma prea mult la persoanele la care tin...relativ este doar un sentiment pe care ti l provoci singur de asemenea ca toate celelalte sentimente. Durerea pe care o simt eu....este mai mult sau mai putin provocata de mine.
Ma ''doare'' atat de tare cand ma gandesc la...multe,nu cred ca mai are rost...
Gen....timpul le va rezolva pe toate si de data asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu