2 aprilie 2010

EL si dupa NOI.


Ma simt minunat sa vorbesc despre EL,poate pentru ca,cu ajutorul lui...mi au trecut toate:x si probabil ii sunt datoare,cu multe.Gen la inceput,a fost doar un simplu amic...dupa pe parcurs deveneam din ce in ce mai apropiati devenind chiar prieteni foarte buni...era pentru mine cel mai bun prieten,si ciudat este ca imi este dor de acea perioada....imi este dor de el...asa:x ca fiind cel mai bun prieten al meu...
Nu stiu cum s a intamplat....dar timpul mi a furat acea perioada,si acum...din ''Cei mai buni prieteni'' am devenit EU si EL,NOI.As avea atatea de spus despre omuletul asta:x as putea scrie o carte,m a facut sa simt pentru el ce nu as fi crezut ca pot simti vreodata....cel putin nu pentru el.
Dar...normal el este Andrei...si poate.
In fine...poate multe,a reusit sa ma faca sa vad lumea altfel,in unele cazuri.Nu cred,sincer...nu cred ca as fi trecut atat de ''usor'' peste tot daca nu era EL,pur si simplu....
Dupa ceva timp de prietenie,incepeam sa tremur cand il vedeam la repetitii si cand il simteam langa mine...foarte devreme chiar...el nici macar nu stia de chestiile aste...si totusi dupa s au schimbat toate,vazand ca este indiferent am last o asa...si am inceput o alta poveste,dar nu cu el...o poveste...peste care am trecut datorita lui.
Si a trecut foarte mult...pana am ajuns sa zambesc din nou:x dar de data asta langa EL...Am fost o perioada impreuna....si dupa cred ca m am speriat pentru ca totul era mult prea diferit,era totul mult prea bine...atat de bine in cat m am panicat,m am speriat de simplul fapt ca imi poate fi bine,facand o prostie...renuntand la EL,la NOI....fara sa imi fie usor,poate ca nici nu stiam de ce o fac,dar totusi am facut o.Si dupa...am fost extrem de norocoasa pentru ca am putut sa fac sa fie totul iar la fel de bine....sa fie GEN-ial iar,cum a fost doar de la o simpla zi de JOI.
JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI JOI.
Deci...e minunta:x sa vad cum tremur iar cand sunt cu el.


GEN-ial :x


[primul capitol]

Spune mi o poveste....
A fost odata...O fata...care era frumoasa doar ca nu stia lucrul asta sau nu vroia sa recunoasca si timida incat nu putea sa-si spuna sentimentele.Dar i s-a intamplat ceva...ce a schimbat-o,la inceput totul i se parea perfect,ROZ,fara de defect. Dar in acest timp...un baiat si-a dat seama de faptul ca este ceva special in legatura cu ea,era doar un simplu copil,si asa isi dorea sa ramana.
Fata a trecut de la extaz la agonie cat ai clipi si totul i s-a parut fara rost un timp indelungat.
Dar...si-a gasit un suport moral in acel baiat,si apoi mai multi au aparut care sa o sustina,cei doi au devenit din ce in ce mai apropiati...ea fata la care multi visau dar putini o intelegeau si el baiatul simplu cu ceva special....


Si asa a inceput....si nu vom astepta sa scriem sfarsitul...doar vom continua asa....simplu si frumos:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu