2 aprilie 2010

Ceva Nou.

A trecut ceva timp de cand nu am mai simtit nevoia sa scriu si sa imi mai deschid sufletul asa....pentru ''toti''.Probabil ca asta a fost odata si ca acum nu mai am asa multa nevoie sa fac asta pentru ca sunt mult mai sigura pe mine si pe ceea ce fac.Gen...acum sunt foarte sigura pe ceea ce simt,nu mai e ca acum o luna cand nici macar EU nu mai stiam ce simt.Am reusit sa spun ''STOP'' si sa vad ca totul este bine:xam lasat efectiv totul in urma si am mers inainte fara sa ma mai opresc,acum sper sa urmeze numai lucruri frumoase pentru ca sunt satula numai de urat.

Deja a venit pastele...spun deja pentru ca parca a fugit timpul de mine,gen nici nu imi dau seama cum au putut sa se duca atat de repede saptamanile de la inceputul liceului in care plangeam si spuneam ca nu ma pot acomoda....saptamani care atunci parca nu mai treceau...acum au devenit niste vechi aminitri.Spre surprinderea mea...parca m am acomodat prea ok...parca as mai vrea sa fie ca la inceput,parca imi lipseste ceva....probabil imi lipsesc persoanele noi...cu care sa ma acomodez pentru ca practic asta am facut in tot acest timp.In fine...asta e capitolul ''liceu'' si este cam ciudat ca vorbesc despre asta....oricum...neinteresant.
Poate ca este ciudat doar simplul fapt ca am trecut peste faza de acomodare si ca acum chiar imi place...si imi place pentru ca m am atasat de unele persoane pentru ca liceul la propriu nu cred ca imi va place niciodata :)).
A venit atat de repede primvara...si este posibil sa fie cea mai minunata primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu