16 ianuarie 2011

Urasc.

Doamne...tusesc in ultimul hal,cand mi e cald cand mi e frig...sunt praf,am nasul infundat,ma doare capul,sunt ametita...noroc cu,noroc cu ce...nu mai suport,nu mai pot sa ma calmez...acum esti atat de aproape dar totusi atat de departe.Vorbim...da vorbim...indiferent,rece...sincer in momentul asta si asta ma multumeste.Nu mai suport sa mi se infunde nasul si mai rau de cat este din cauza lacrimilor care nu se mai opresc,pur si simplu nu mai pot sa respir...simt ca ma sufoc.Acum...te adud:''altceva?...nimic(infundat de lacrimi)ce ai zis? nimiccc.bine.''
O melodie...ma caleaza?nu,nu ma mai calmeaza nici o melodie...pentru ca in momentul asta doar tu m ai putea calma...doar vocea din telefon imi mai incalzeste sufletul.Pur si simplu iti spun tot ce simt...doar ca nu ma auzi,nu pot sa deschid gura sa spun tare...spun in gand dar iti spun...si suna cam (deci...a fost m am blocat gen:''lore eu ma culc.bine.bine?da?ok,somn usor.pa...''.nici macar nu cred ca a auzit.)...asa:mi e atat de dor de tine,vreau doar sa am maine puterea sa te iau in brate si sa te sarut chiar daca ma respingi...astea incercam sa i le spun.
Inchei aici ca doare!

























p.s:urasc sa fiu racitaaaaaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu