12 ianuarie 2011

Sunt speriata!

Totul a devenit atat de ciudat,trece timpul pe langa mine fara sa pot sa fac ceva,fara sa pot trece odata cu el...parca sunt total pe langa,sunt pe dinafara.Realitatea mea nu mai exista.Realitatea mea a devenit ceva ireal.
Sunt speriata de ce am facut,sunt speriata ca azi ar putea fi ultima zi...sunt speriata ca pauza aceasta va dura...mai mult de cat as fi vrut,poate chiar va fi definitiva.
Uneori mi e atat de teama sa nu te pierd...mi e teama ca nu ti voi mai auzi cuvintele tacute si ca nu ai mai vrea sa mi asculti bataile inimii,mi e teama ca nu ti voi mai simti buzele fierbinti,mi e teama ca nu voi mai putea spune niciodata NOI...mi e teama ca nu te as mai putea privi,ca nu te as mai putea invata sa zbori,ca nu voi mai putea fi acolo...langa tine....da...mi e foarte teama de astea si de multe altele.
Mereu am incercat sa par mai dura,sa incerc sa arat ca sunt puternica...doar ca nu sunt atat de dura si de puternica pe cat arat.





'Cause you are not alone
And I am there with you
And we'll get lost together...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu