26 decembrie 2009

Vreau un tip....

....care sa stie sa glumeasca atunci cand trebuie si sa stie sa fie serios atunci cand se impune.Vreau un tip...al carui zambet sa ma topeasca,sa ma stranga in brate...un tip care sa se uite in ochii mei fara a mi spune nimic iar eu sa inteleg totul.Un tip care sa aiba initiativa...sa ma coduca atunci cand am nevoie ...si sa se lase condus cand nu gaseste iesire....Sa fie un tip care sa gaseasca creierul unei fete mai interesant decat sanii ei...care sa mi spuna ca sunt frumoasa atunci cand sunt nemachiata si imbracata in trening...nu o persoana care sa mi zica:''azi esti buna rau''...cineva care sa se priceapa sa mi faca complimente subtile.Un tip care sa stie sa interpreteze orice cuvant si care sa nu imi bata apropouri,sa stie sa mi spuna cand si unde gresesc si care isi asuma vina cand greseste la randul lui.Cineva care intelege ca o relatie este formata din 2 si numai 2....si ca fiecare are drepturi si opinii....Un tip care stie ca ador cateii,care ma intelege ca uneori sunt mai complicata si alteori imi doresc sa port o discutie care sa mi starneasca interesul...Vreau un tip care sa nu imi spuna ''te iubesc'' din prima luna...doar ca pare mai interesant,un tip care sa stie cum sa ma ia cand sunt suparata.Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc si ma supar din orice.O persoana care sa imi dea mesaj chiar si cand suntem unul langa altul,care sa ma sarute pe obraz,cineva care sa riste...o persoana care sa inteleaga ca prietenii sunt foarte importanti pentru mine...cineva care imi ofera libertatea de care am nevoie fara a ma simti sufocata si care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine,cineva care nu ma judeca dupa aparente,dupa spusele altora sau dupa prieteni ci dupa felul in care ma descopera el.Trebuie sa fie un tip care sa isi doreasca sa ma cunosca...care isi da seama cat de complicata sunt,cineva cu foarte multa imaginatie,pupacios,iubitor,cu picioarele pe pamant dar si visator,o persoana care sa imi starneasca interesul sa l cunosc...o persoana care ma recucereste in fiecare zi,care uraste rutina si lucrurile comune.Un tip care sa ma tina in brate noaptea si care sa se trezeasca cu o jumatate de ora mai devreme pentru a ma privi cum dorm....cineva care sa se gandeasca la mine cand asculta o melodie,o persoana care ma atrage atat de mult in cat sa nu imi pese cu ce masina sau troleu ma duce acasa.UN tip...GEN-ial,caruia sa nu ii pese de gura lumii.

Vreau un tip...care...se mai gaseste doar in BASME.

Un comentariu: