21 decembrie 2009

A meritat.

Beautiful sunrise in your eyes
Burning like a flame
Beautiful colors inside me
Calling out your name !





A fost...s a dus...si nu va mai fi. Am fost ceva gen...fata in geaca roz e mai speciala...[:))] si el era ceva gen...cel mai popular boboc sin liceu[:)]
O excursie...a schimbat totul...s a intamplat ceva GEN-ial [:x] m am indragostit fara sa mi pese de urmari si fara sa mi peste de restul din jur...atunci era: EU,EL si restul foarte departe de noi....
A fost perfect....Totul a inceput de la o faza foarte foarte geniala[:))] toata relatia a avut numai faze geniale si a fost pur si simplu GEN-iala[:x]
Am fost perfecti Impreuna.
Mii de cuvinte extrem de frumoase,mii de priviri pline de iubire,mii de saruturi dulci ca mierea,mii de muscaturi extrem de dureroase care aratau toata iubirea lui...si mii de amintiri ce au ramas...si vor ramane uitate undeva,intr un colt de suflet, pentru totdeauna.
Eu aveam o relatie de 3 ani cu un tip...lucrurile nu mai mergeau intre noi si excursia aceasta m a ajutat sa ''scap'' de el,fiind extrem de indragoostita bineinteles ca am renuntat la aceasta relatie pentru EL ,oricine ar fi facut asta.
In tren la intorcere...bineinteles ca am stat numai impreuna,fiecare moment,nu am facut alt ceva de cat sa stam impreuna si simteam cum din ce in ce ma indragostesc mai tare....''Si eu ce voi face cand imi va fi dor sa te sarut...?''...aceasta intrebare imi era adresata deoarece nu credea ca ma voi despartii de acel tip,dar in acel moment am stiut ca trebuie sa raman cu EL...[mereu am2 sufletel:x]
Eram inebunita dupa el...tot universul meu se invartea numai in jurul lui,oricat de trista puteam fi cand il vedeam nu mai aveam nimic,m a invatat ce inseamna sa fi indragostit cu adevarat si ce inseamna sa fi fericit.Incepand cu Luni....am avut o saptamana plina de iubiree[:x]stiam ca este doar un vis...si refuzam sa ma trezesc din el chiar daca lumea rea deja incepuse sa mi bage lucruri urate in cap...si eu ii spuneam lui si el imi spunea atat de frumos:''sufletel,ai incredere in mine'' si am avut...[:-<] si dupa saptaman aceea...o luna...s a dus tot asa cu minciuni din partea celor din jur si cu cuvinte frumoase din partea lui care ma faceau sa nu cred nimic din ce spun altii,numai in el aveam incredere.....langa EL totul parea perfect si atunci cand nu era.




''Te ador cel mai mult sufletel,esti tot ce mi am dorit mai mult vreodata,poate te am neglijat,poate ca in seara asta te am suparat,dar un lucru il stiu sigur,te ador din tot sufletul si nu vreau sa ne despartim!Te pup,vin imediat la pc.''


Si ce crezi...? Eu credeam tot...doar ca au fost doar niste simple cuvinte...extrem de dulci care acum au ramas scrise undeva si atat....in schimb atunci ma faceau cea mai fericita din lume...si acum ma ranesc.
''O sa fie bine''...ma intreb mereu de ce a vrut sa fie bine asa...posibil sa nu aflu niciodata dar imi spun mereu...o sa fie bine [:x]


''Pentru tine:x ingerash:x
Iti ofer tie ingerul meu pazitor pt a putea fi de 2 ori mai in siguranta:x
Iti ofer tie zambetul meu pt a putea fi de 2 ori mai fericit:x
Iti ofer tie bothu meu:x pt k atunci knd nu sunt cu tine sa ti pot spune Te adorrrr:x
Iti ofer trupul meu:x pt a avea in bratele cui sa stai:x
Iti ofer toata dragostea pe kre o pot da pt k tu sa plangi doar de fericire:x
Iti ofer gandul meu pt a stii k te iubesc:x
Iti ofer lacrima mea pt a stii cat as suferi dak te as pierde...
Iti voi oferii un sarut de fiecare data cand nu voi putea sa ti spun ce simt pt tine:X
Iti voi oferii tot ce pot da eu mai bun si iti voi demostra ca TE IUBESC <3 '' Oare mai stii...cum era? [:(]


Si acum...am ramas eu sa intreb...''si eu ce voi face cand imi va fi dor sa te sarut sufletel...?''
Posibil sa nu inteleg niciodata de ce a luat sfarsit ceva perfect...stiu doar ca nimic nu este intamplator.La inceput am crezut ca va fi o poveste fara sfarsit....
Si totusi...acum....cand s au dus toate.... m am trezit...din acel vis [:x]
Acum...cand filmul s a terminat si nu mai exista nici o sansa sa l revezi,nici macar in reluare,iti spui mereu ''O SA FIE BINE'' si continui sa mergi inainte pentru ca daca asa a spus EL asa va fi...
Imi e dor...si imi va fi mereu...TU ai ocupat un loc spcial la mine in inima,si mereu il vei ocupa,nu voi lasa pe nimeni in acel loc...este numai locul tau,locul nostru.



Tears into your eyes if u leave me....
This it not the end if you leave me...
GIVE ME THE SUNRISE:)
GIVE ME YOUR SMILE....

Un comentariu: