18 mai 2010

Eu.

Simt ca nu mai simt.
Este o perioada extrem de incarcata si foarte solicitanta care ma oboseste atat de rau...in cat ma face sa imi pierd cheful de tot.
Zilele se consuma repede,asemenea tigarilor.Dimineata cand ma trezesc,imi spun ca azi trebuie sa rad nu sa plang,sa imi imbratisez prietenii,sa nu bag persoanele pe care nu le suport in seama si sa il fac pe EL sa zambeasca.Dar acea zi trece repede,uit sa imi imbratisez prietenii,uit cum as putea sa il fac sa zambeasca si uit sa rad...poate arunc doar un zambet ironic.Incerc de fiecare data sa fac totul sa iasa bine....imi place sa cred ca oamenii au o senzatie placuta cand se gandesc la mine,mereu am incercat prin faptele mele pure sa iasa totul bine.Acest lucru incepe sa imi iasa din ce in ce mai rar,am obosit sa ma zbat fara rost,vreau sa ma retrag...
Voi accepta superficialitatea si minciuna,le voi transforma in adevarul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu