15 septembrie 2010

[Just stay with me for another Thursday]

[Just stay with me for another Thursday]
Da,pentru ca asa a inceput totul,pentru ca asa ar trebui sa ramana totul mereu...
Spre surprinderea mea...nu mi am mai creat o lume imaginara,o lume in care totul era perfect...pur si simplu am trait in prezent,am trait realitatea,si am facut bine...a fost bine,pana in momentul in care realitatea a devenit atat de reala,in cat totul s a schimbat dupa o zi pe alta,asa deodata nu a mai fost la fel....nu spun ca a fost perfect,a fost ceva(nu pot exprima in cuvinte acest ''ceva'') cu multe defecte pe care am putut sa le ascundem usor,usor pe toate.
Ma gandesc daca ar trebui sa construiesc sfarsitul acela simplu si frumos...despre care spuneam eu la inceput....poate nu este cazul sau poate acum este momentul potrivit.Dar cum as putea lasa ca ziua de JOI sa dispara?Cum as putea sa las sa dispara fluturasii pe care ii simt mereu...cand...cand e langa mine si atat?Cum as puteaa pur si simplu sa l las sa plece?Oare asta trebuie sa fie sfarsitul...sa las totul asa...sa dau cu piciorul la tot ce a fost si este si ar mai putea fi? Stiu doar un singur lucru...nu vreau sa nu l mai simt langa mine,nu vreau sa dispara si ultimul strop de fericire si ramasita de magie.Prababil ma chinui sa mai adun magie,sa o gasesc iar...cu fiecare zi spun ceva de genul:''maine va fi ca inainte,ca atunci cand eram...eram noi si atat'' dar asta dureaza foarte putin pt ca imaginea pe care mi o creez cu noi...cu noi dinainte dispare imediat din mintea mea...imi fuge.Magia...magia o voi gasi numai la el...pentru ca acolo se ascunde,trebuie sa fac ca totul sa fie la fel,sa l fac sa mi mai poata spune:''Neatzaa sunshine,e JOIII''.
Mai stiii??? ''O SA FIE BINE''
Sau nu...trebuie ca eu sa fac sa fie bine...singura,fara ajutor pentru ca eu am stricat tot...eu nu am mai stiut sa fiu tipa...calda si timida care eram odata.Parca deodata m am racit si am devenit atat de nepasatoare cum era el la inceput...nu inteleg de ce s a schimbat asta...pentru ca nu mi place sa fiu asa,nu mi place sa transmit numai sentimente inghetate.
Voi incepe iar...cu imi este dor...si de data asta nu voi mai continua cu nimic.Atat pot spune...simplu...imi este dor,de tine,de noi,de trecut...de tot ce era nou si frumoss.



[primul capitol]

Spune mi o poveste....
A fost odata...O fata...care era frumoasa doar ca nu stia lucrul asta sau nu vroia sa recunoasca si timida incat nu putea sa-si spuna sentimentele.Dar i s-a intamplat ceva...ce a schimbat-o,la inceput totul i se parea perfect,ROZ,fara de defect. Dar in acest timp...un baiat si-a dat seama de faptul ca este ceva special in legatura cu ea,era doar un simplu copil,si asa isi dorea sa ramana.
Fata a trecut de la extaz la agonie cat ai clipi si totul i s-a parut fara rost un timp indelungat.
Dar...si-a gasit un suport moral in acel baiat,si apoi mai multi au aparut care sa o sustina,cei doi au devenit din ce in ce mai apropiati...ea fata la care multi visau dar putini o intelegeau si el baiatul simplu cu ceva special....





Pentru simplul fapt ca nu m as mai plictisii sa citesc aceasta poveste GEN-IALA.Incet incet...ma depaseste oboseala si simt cum toate ideile mi se invartesc in cap,nestiind ce as mai putea scrie si totodata vrand sa mai scriu,inca ceva si inca ceva si dupa inca ceva...si sa zbier,sa auda toti...ca...pur si simplu...TE IUBESCCCC.
Imi pare enorm de rau...ca inca nu am depasit stadiul de...nici nu stiu cum as putea sa i spun...mai bine zis...nu pot sa mi calc pe orgoliu nici acum si sa vin sa te strang in brate si sa imi cer scuze pentru vre o faza de cacat si sa iti spun cate nevoie am de tine....si nu stiu daca voi reusi sa fac asta vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu