3 ianuarie 2010

Back..

Dupa o vacantsa lunga,cu multe zambete si cu si mai multe lacrimi,cu multe persoane noi si cu persoanele obisnuite dar foarte speciale:x am revenit,cu un subiect....mai complicat:PRIETENIA.Am descoperit,poate fara sa vreau sau poate fara sa imi dau seama de ce voi face,ca nu toti cei pe care ii crezi prieteni si chiar prieteni prea buni,sunt altfel de cat ai fi crezut tu.Foarte surprinsa,dezamagita....am realizat ca persoana in care aveam cea mai mare incredere,nu este asa cum ar fi trebuit sa fie.Ciudat este faptul ca...nu ma pot detasa de acea persoana chiar daca a spus niste lucruri despre mine care chiar nu mi se par reale[:]si nu inteleg...nu reusesc sa inteleg de ce crede asta,oricum...totul s a dus...cred ca si eu am fost foarte de vina,dar daca nu faceam asta...nu mai aflam adevarul,si ramaneam asa...crezand in acea persoana,si avand incredere deplina..Si ce crezi...? Tot mai bine era sa nu stiu nimic,si sa nu se fi schimbat nimic intre mine si...aceasta peroana,care inseamna enorm pentru mine,doar ca uneori viata este foarte dura....si iti deschide cate un drum,spre tot ce nu ai vrea sa vezi si sa crezi ca este adevarat....Poate acum,ca aceasta persoana dispare incetul cu incetul din viata mea,realizez tot ce a insemnat si realizez ca eram...sau sunt dependenta de tot ce tine de omuletsul acesta,spre surprinderea mea...totul s a terminta foarte urat[:]nu trebuia sa fie asa...nu noi.....


Addicted to U!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu